Puslapiai

2013 m. sausio 12 d., šeštadienis

Snowboard'inau ir bronchitą pasigavau

Hello peeps!

Kaip sekas? Atleiskit, kol kas blogas buvo tapęs Austėjos blogu, tačiau aš vėl grįžtu, tikiuosi, jūsų džiaugsmui. Na, nežinau, ką ir pasakyt. Susirgau bronchitu :( Ir niekaip nesveikstu. Išvažiavau, vadinas, slidinėt į Snow Areną peršalus... Tik aš taip sugebu. Tuos, jei tokių dar yra, apšviečiu, Snow Arena - toks daiktas :D , kur slidinėt galima. Tai va, su mūsų aktyviausia šio blogo skaitytoja Ula buvom Snow Arenoj ir mokėmės snowboard'inti, man net 1, visą vieną kartą, pavyko nusileist nuo trasos neišsitėškus, aišku, Ula buvo savižudė ir išmėgino tramplyną... Nemačiau, kaip ji griuvo, tačiau spėjau pamatyt tą momentą, kai jinai išsiskėtus žvaigždute didžiuliu greičiu slydo link sekančio tramplyno. Buvau taip išsigandus, jau galvojau kažkas baisaus atsitiko, bet ji tik atsistojo ir toliau sau varo :D nu žodžiu, buvo žiauriai faina! Jūs nė neįsivaizduojat kaip nerealu yra mokėt čiuožt snowboard'u. Na, bet kalnuose aš gal su slidėm geriau čiuožinėsiu, nes su snowboard'u man kažkaip pasukt į šoną nelabai išeina... Dar nulėksiu nuo kokio skardžio savam stiliui. Aišku, slidinėjimas nelabai išėjo į gerą, nes pasigavau bronchitą. Tai va, dar iki dabar sirguliuoju... Grįžus po slidinėjimo, aišku, turėjau temperatūros. Damn it. Nu nieko, galvojau, kad labai blogai nebus, tačiau ryte atsikėlus prie visko prisidėjo dar ir raumenų skausmas... Atrodo, kad kažkas traktorium būtų pervažiavęs. Rankas taip gėlė, o kojos mėlynėm klotos... Ko norėt, kai tėškiausi ant gero greičio pasinešus... O dabar geriausia dalis, jūs neįsivaizduojat kaip man užpakalį skaudėjo! Ant kėdės negalėjau sėdėt. Nu tai aš, aišku, išsidrėbus ant sofos gulėjau, kažkaip nekeista, kad toj vietoj dabar toks geras įdubimas atsirado. Tai va, žiauriai viską skaudėjo :( bet dabar (po daugiau, nei savaitės) beveik nesijaučia, mėlynės jau kaip ir geltonuoja :D Na, o žinot, man labai įdomu, kaip sekėsi Austėjai mokytis, nes čia kažkaip sutapo, kad ji irgi po mažiau nei savaitės mokėsi ;D Aš, aišku kaip jos BFF, savam stiliui ją paguodžiau papasakodama kaip man viską skaudėjo :D Nu ką, kaip ir nebe turiu ką ir pasakyti ;)

Iki greito,
Ieva ❤ 

2 komentarai: