Puslapiai

2013 m. vasario 27 d., trečiadienis

Make me believe in magic ❤ Part 8


* 8 *

Pašokau, kai pajaučiau šalto vandens pliūpsnį ant veido, bet tuoj pasigailėjau tai padariusi. Dar vis buvo silpna, atrodė tuoj nugriūsiu. Įsikibau pirmo pasitaikiusio daikto ir laukiau kol pasidarys geriau. Po kokių 5 min atsigavau. Atsitiesiau, bet dar vis laikiausi įsikibus į tą daiktą. Tik tada supratau, kad tai ranka.
 - Ei, man skauda,- suzyzė Zayn. Visai nepastebėjau, kad buvau gerokai suleidus nagus į jo odą.
 - Atsiprašau,- atleidau ranką,- tiesiog man dar vis silpna.
 - Štai, - padavė stiklinę vandens Harry,- išgerk, pagerės.
 Lėtai gurkštelėjau vandens. Kaip Harry ir sakė - pasiradė lengviau. Išmaukiau likusį vandenį, buvusį stiklinėje, ir atsisukau į Louis. Jis baukščiau žvelgė į mane.
 - Čia ne vien mano darbas,- ėmė teisintis.- Man Harry padėjo...
 - Jums šakės,- pasakiau kiek galėjau grėsmingiau, o tie durneliai pradėjo bėgti nuo manęs.- Palaukit kol jus pagausiu! Gausit iš kočėlo į galvą!,- staugiau.
 Vaikiausi juos kokias 15 minučių, bet tie ožiai gerokai greitesni už mane. Uždususi sustojau prie grupelės. Larry pasislėpė už apsauginių.
 - Kai atsigausiu - jums bus blogai,- uždususi tariau.- Bet dabar aš noriu valgyt.
 Toliau ėjome plepėdami. Net ir Niall kartais prisijungdavo. Pasiekę išėjimą visi susigrūdome į didelį juodą automobilį tamsintais galiniais langais. Kalbėjomės visą kelią iki kavinės. Kai ją pasiekėm, Niall iššoko pirmas ir žaibo greičiu nulėkė į Nandos. Tikriausiai vargšui vaikui pūslė nelaiko... Na, mes neskubėdami išlipome iš automobilio ir vėžlio greičiu  patraukėme kavinės link. Tik įėjus vidun pamačiau Agatą, stoviniuojančią prie staliuko gale. Pamojavau jai. Ji, pastebėjusi mane, nusišypsojo ir pamojavo atgal, bet sustingo pamačiusi 'juos'. Priėjau prie jos ir pasisveikinau, o ji dar vis stovėjo kaip stulpas ir žvelgė stikliniu žvilgsniu.
 - Ei, Agata,- mosikavau ranka jai prieš nosį. No reaction.- Žemė kviečia Agatą... AGATA!
 - Mhm,- palinksėjo ir toliau nejudėjo iš vietos.
 - Jei tu taip stovėsi - jie išeis.
 - Ne! Jie neišeis! Man viskas gerai, viskas gerai... - ramino save.- Po galais, man ne viskas gerai! Šitoj kavinėj yra 5 patys karščiausi bachurai pasaulyje, o aš čia stoviu kaip medis!
 - Tai sakai patys karščiausi,- nusijuokė Harry už jos. 
 Ji lėtai apsisuko ir išraudonavo kaip burokas. Už jos stovėjo, kaip ji pati sakė, 'the hottest boys in the world'. 
 - Neverskit jos raudonuot ir išrinkit staliuką. Mums reikia pasišnekėt.
 - Ir apie ką gi? Gal apie mus?- išmetė savo firminę 'pedo smile'.
 - Sakiau negėdykit jos, kvailiai! Ir greit eikit prie stalo.
 Jie klusniai nukėblino prie stalo ir atsisėdę kalbėjosi.
 - Gabrielle, ar aš sapnuoju?
 - Ne.
 - Įžnybk man! Aš sapnuoju. Aš žinau, kad aš sapnuoju...- toliau sapaliojo nesamones Agata.
 Padariau kaip paprašyta- įžnybau jau.
 - Auč, nereikėjo taip skaudžiai,- pasipiktino.
 - Gi pati paprašei,- nusijuokiau.
 - Tavo tiesa. OK. Einam prie stalo. Tikiuosi nenualpsiu.
 - Viskas bus gerai. Nusiramink.
 Nupėdinau staliuko link ir klestelėjau prie Harry. Agata atsisėdo kitoj stalo pusėj. Prie jos prisislinko Niall. Jie greit rado bendrą kalbą. Nu bet Agata rimtai skonio neturi... Siaubas. Dabar Niall nužiūrinėja ją. Tik kad į lovą nenusitemptų... Ojoj, reik ją kaip nors nuo jo atitraukt.
 - Agata,- kreipiausi į ją.- Gal galėtum užsakyti man cezario salotų?
 - Mhm,- sutriko ji.- Dar kam nors ką nors užsakyt?
 - Mes dar neišsirinkom,- vienbalsiai atsakė.
 - Aš ir eisiu,- pasišovė Niall.- Vis tiek neprisiminsi visko, ką aš užsisakysiu.
 Jie kalbėdami nuėjo padavėjos link. Spėju ilgai užtruks, nes su tokiais greičiais tai...
 - Gabrielle,- šuktelėjo Louis prikeldamas mane iš transo.
 - Nu?
 - Kodėl tu sakai, kad Niall neiškęs per savo visą gyvenimą tiek, kiek iškentei tu.
 - Na, tikriausiai dėl to, kad aš iškentėjau labai daug...
 - Pavyzdžiui?
 - 9 klasėje iš manęs pradėjo tyčiotis visa mokykla. Tai tesėsi iki praitų metų. Na, maždaug 2 metus manęs visi nemėgo - buvau patyčių objektu. 10 klasėje susiradau vaikiną. Jo vardas - Luce. Buvau iki ausų įsimylėjusi, tačiau jis bendravo su manim tik dėl to, kad Amber liepė. Amber ir pradėjo visas patyčias, o kaip vėliau sužinojau, Luce yra jos pusbrolis. Bendraudamas su manimi jis sužinojo nemažai mano paslapčių. Na, vasarą, tai yra birželio 9 dieną, Luce per vakarėlį mane išdavė su kita ir visiem apskelbė mano paslaptis,- nusipurčiau prisiminus tą įvykį.
 - Ir tu tiek iškentei per dvejus metus?- su nuostaba paklausė Liam.
 - Čia dar ne viskas,- nuliūdusi tariau.- Prieš metus netekau brolių drvynių,- ašara nuriedėjo mano skruostu.- Jie žuvo avarijoje. Iš šono važiavęs sunkvežimis dideliu greičiu išlėkė į sankrižą ir, tikrąja to žodžio prasme, nunešė mašinos galą kartu su mano broliukais,- dabar jau ašaros ritosi upeliais ir kapsėjo ant stalo.- Bet tai dar ne pabaiga. Prieš mėnesį mano tėvai išsiskyrė.

ATSIPRAŠAU UŽ NEĮDOMIĄ DALĮ, BET TIKRAI NEŽINOJAU KĄ RAŠYT ;) BENT JAU SUŽINOSIT, KAS TAS LUCE IR KAS NUTIKO BIRŽELIO 9 DIENĄ. LAUKIU NUOMONIŲ IR PATARIMŲ :) BEJE, ATSIPRAŠAU UŽ KLAIDAS ;)

Ieva ❤

2 komentarai:

  1. NERELU!!!!!!!!!!LABAI IDOMU!!!!!kaip tau kyla tokiu minciu???

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu kažkaip kyla :D Nežinau, šita tai kažkaip nelabai įdomi išėjo, nes minčių visai nebuvo :( Gal ką sugalvosiu 9 daliai įdomesnio ;***

      Panaikinti