Puslapiai

2013 m. liepos 8 d., pirmadienis

Paskutinė kelionė

Sveiki, mielieji,

Birželio pradžioje aš buvau apsilankiusi Čekijoj ir Vokietijoj. Na, tai buvo paskutinė mano kelionė į užsienį su savo senąja klase. Tiesa, tikiuosi, kad ne paskutinė, bet visi išsiskirstom. Kas į Biržišką, kas į Daukantą, kas į Didįjį... Na, o aš - į Licėjų. Laukia sunkūs mokslo metai. Tačiau dar liko du mėnesiai atostogų. Taigi, grįžkime prie kelionės. Kadangi laiką ten praleidau puikiai - privalau su jumis pasidalinti! Tūsinom all day all night, o pasku tik all night, nes miego norėjom dienom. Tiesa, per penkias paras aš miegojau mažiau nei 20 h, be pavienių užsnūdimų autobuse gavosi 15,5 h. Įprastai aš būčiau miegojus 48 valandas per visas tas keturias naktis, tačiau... Tokia ir yra tų kelionių esmė... Mokytojai miega ramiai, o mokiniai tūsina XD Taigi, viena įdomiausių dalių buvo krikštynos. Ja sudarė keturios dalys:

1. Išvertė mūsų lagaminus ir per 5 min turėjom susidėt daiktus (ši dalis man kainavo gerokai nervų, nes prieš vakarienę aš kroviausi lagaminą apie vieną valandą, kai kiti šiaip nesamones darė...)
2. Padarė mūms 'sriubos' (sudedamųjų dalių buvo 11, aš žinau tik šitas: arbūzas, kava, sultinys, makaronai). Yummy yummy yummy..!
3. Teko klauptis ant šlapios žolės ir priesaiką sakyt...
4. Golas (esi surišamas su dar vienu žmogumi (rankos) ir reikia žaist fulę). Va po šitos dalies mano mielieji converse liko žali šlapi ir dar bala žino kokie... Na, mano partnerio batai tokie patys. Jis juos su fenu džiovino... GENIUS XDD

Taigi, įmetu nuotraukas ;)




 Na, vasarą turėsiu daugiau laiko, tai pasistengsiu daugiau parašyt :)

Ieva ♥

1 komentaras: