Puslapiai

2012 m. gegužės 25 d., penktadienis

Mano virtuvėlė. Karamelinė Macchiato

Sveiki,

Spėju, vos ne kiekvienas eidamas pro "Coffee Inn" svajojate apie ledinę arba šiltą Karamelinę Macchiato, bet, kaip bebūtų gaila, vidutinis jos puodelis kainuoja beveik 8 Lt, tad ne kiekvienas gali tai sau leisti. Na, norėčiau jus pakviesti į mano virtuvėlę ir išsivirti tokios pat skanios Karamelinės Macchiato. Jums reikės:

♥ pieno (jei dideliam puodeliui - 4/5 stiklinės, jei vidutiniam - 2/4 stiklinės)
♥ dviejų puodelių
♥ sietelio
♥ puodo pienui kaitinti (kažkas pan. kaip tas juodas gale)
♥ 1 - 1,5 arbatinio šaukštelio kavos
♥ plaktuvėlio pienui suplakti
♥ Monin karamelinio sirupo ("Le sirop de Monin", galima gauti Rimi)


Kaip gaminti:



☺ Į puodelį, kuriame bus Karamelinė Macchiato, įdėkite kavos šaukštelį (arba 1,5 šaukštelio)

☺ Savaime aišku, užvirinkite vandenį

☺ Į puodelį įpilkite vandens (maždaug 2/5 puodelio)






☺ Kol kava pritrauks, į puodą supilkite pieną ir kaitinkite iki tol, kol iš puodo pradės kilti menki dūmeliai (tokie, kai užplikai arbatą ir iš puodelio kyla tuokie gariukai - dūmiukai :D )
 ☺ Kol pienas kaista, perkoškite kavą per sietelį
 ☺ Išplaukite puodelį, kuriame užplikėte kavą, ir perkoškite kavą antrą kartą į išplautąjį puodelį (arba perkoškite kavą į trečią puodelį, kaip kad aš padariau)
 ☺ Kai pienas sušils, pasiimkite plaktuvėlį ir plakite pieną 2 - 3 min. (viryklę jau galite išjunkti, arba kaitinti pieną ant labai silpnos ugnies)

 ☺ Suplaktą pieną supilkite į puodelį.
 ☺ Šliūkštelėkite dar truputį šalto pieno, kad nenusidegintųmėt liežuvio ;)
 ☺ Pabaigai įpilkite Monin karamelinio sirupo (arba kokio kito, tik tada bus ne Karamelinė Macchiato, bet, pvz., Arbūzinė Macchiato :D ). Aš pilu iš akies, bet patarčiau neviršyti 2,5 arbatinio šaukštelio










Na, štai ir baigėme!
Skanaus!
Ieva

4 komentarai:

  1. Labai skanu, bet iš skonio nelabai jaučiasi karamelė, tik iš kvapo... Nors aš nesu ragavus iš "Coffee Inn" tai nežinau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš ir toliau kaitinau ant įjungtos elektrinės viryklės ir man prisvilo pienas. :( Tikiuosi antras bandymas pavyks geriau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kaip daryti ledine?

    AtsakytiPanaikinti