Puslapiai

2013 m. kovo 13 d., trečiadienis

Liūdna žinia :(

Sveiki, mieli skaitytojai,

Deja, mano istorija 'Make me believe in magic ♥' bus rašoma rečiau. Liko 2 mėnesiai iki stojamųjų ir reikia susikoncentruoti į darbą. Mėginsiu įstoti į Vilniaus Licėjų, taigi, reikia pasistengti. Nežinau kaip dažnai kelsiu istorijos dalis, bet stengsiuos kaip galėdama dažniau parašyti. Bent jau savaitgaliais sulauksit kelių dalių, tačiau darbo dienomis - negaliu prižadėti. Labai atsiprašau, tiesiog reikia dar labiau pasitempti su mokslais.

Ieva ♥

5 komentarai:

  1. Nieko nesakau, tegul buna reciau, bet jeigu situs 2 menesius pasimokysi daugiau, tai patikek, tai nieko nepakeis :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, mano tėvai mano kitaip. Nuo mokslo metų pradžios jau turiu krūvas korepetitoriu, mokausi tikrai gerais pažymiais ir šiaip viską kaip ir suprantu, todėl manau, kad tai turėtų padėti. Tiesiog jau gan ilgai ruošiuosi stojamiesiems, o dabar paskutiniai mėnesiai. Nežinau, kaip pasiseks, bet tikiuosi viskas bus gerai. Na, o dabar tėvai pradėjo dar ir spausti mane. Jie sako, kad taip nėra, bet laisvo laiko tai man nepalieka :( Bet, tikiuosi viskas bus gerai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. nieko,tokio Ieva!
    ruoskis stojiemiejams!!!!!!!!
    dbar bus dar viena priezastis del kurios lauksiu savaitgalio ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. nezinau gal biski negrazu rasyti sita i Ievos komentarius:
    BET KUR DINGO AUSTEJA?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Truputį buvau pranykus, nes nesugalvoju ką rašyt :p Bet pažadu atsirast bloge :D

      Panaikinti