Puslapiai

2013 m. kovo 3 d., sekmadienis

Make me believe in magic ❤ Part 12

* 12 *


* THE NEXT DAY *
* Gabrielle pozicija *

Šiandien mane paleidžia iš ligoninės. Vaikinukai žadėjo pasirodyti, taip pat ir Agata su Em. Lėtai atsikėliau iš lovos. Pradėjau dėtis daiktus. Vakar tėvai buvo užsukę, atvežė maisto, drabužių ir kitų reikmenų. Susižinojau, kad vakarėlis vyko užvakar. Vadinasi visą naktį gulėjau, taip tariant, komoj. Ot nuostabu... Reiks šiandien atsikeršyt. Planas jau sukurtas, tereikia jį įgyvendint. Muahahahaha! Mano apmąstymus nutraukė stuksenimas į duris.
 - Užeikit!- surikau.
Į vidų įėjo Harry ir Niall. Įdomu, kur kiti pasidėjo?
 - Laba rytas!- pasisveikino Niall. 
 - Labas, labas,- šyptelėjau. Po vakar nuomonė apie Niall pasikeitė. Netgi labai.
 - Kaip jautiesi?- pasiteiravo Harry.- Galvos neskauda? 
 - Jaučiuosi gerai. Kaip ir...- nutęsiau.- Bet dabar ne tai svarbu. Reikia kuo greičiau susiruošti. Šiandien šiokį tokį vakarėlį surengsim. Tik gal reiktų vandenį iš baseino išleisti?- tipo susimąsčiau, o tie tik nusijuokė.- Gal galėtumėt pakviesti daktarą?
 - Aš pakviesiu,- tarstelėjo Harry ir greit išlėkė iš palatos.
 Tyla... Akward.
 - Hm... Tai sakai vakarėlį rengsi?- nedrąsiai paklausė Niall.
 - Aha, revenge time,- išsišiepiau 'evilsmile'.
 - Tik man nekeršyk,- nusijuokė.- Nenorėčiau būt apmėtytas kiaušiniais.
 - Dar pagalvosiu,- vėl 'evilsmile'.
 - Gasdini tu mane,- nusišypsojo. 
 Nu 'pyp', lydausi...  
 - Gabrielle!- šuktelėjo Niall taip prikeldamas mane iš transo.
 - M?
 - I know what you just did,- išsišiepė.
 - Ką?- apsimečiau durnele. Velnias, jis pamatė, kad aš jį nužiūrinėjau...
 - Nieko, nieko.
 - Nu Niall, pasakyk!- pasakiau nors mintyse kartojau 'nieko nesakyk, nieko nesakyk, nes būsiu raudona kaip burokas'.
 Kaip tik pro duris įsiveržė Harry. Huh. Išgelbėjo jis čia mane.
 - Apie ką šnekat, balandėliai?- išsišiepė 'pedosmile'. Wtf? Nuo kada mes 'balandėliai'?
 Aš tik pakėliau vieną antakį nieko nesuprasdama.
 - Apie nie...- mane pertraukė Niall.
 - Mokau Gabrielle, kad manęs nenužiūrinėtų,- joprsšt! Jis matė... Dabar dar ir gėdos prisidariau.
 - Nununu, Gabrielle,- pamosikavo pirštu Harry, o Niall tik suprunkštė.- Negražu berniukus nužiūrinėt.
 - Nenužiūrinėjau aš jo,- tyliai sumurmėjau.- Tik šiaip užsigalvojau...
 Jaučiau, kad aš jau raudona kaip ką žinau kas.
 - Nereikia tiktais,- vėl išmetė 'pedosmile' Harry.
 - Nu baikit!- šuktelėjau.
 - Negi tau gėda?- sutriko Niall.- Aš gi labai gražus,- papūtė lūpas ir pradėjo staipytis kaip koks modelis.
 Pro duris įėjo daktaras su keliais praktikantais. Aš pradėjau lūžti, Harry atsisuko ir taip pat žvengė. Tik Niall nieko nesuprato. Tada jis atsisuko ir paraudonavo iš gėdos.
 - Nu ką, kažkam gėda?- pažiūrėjau į jį 'ašlaimėjau' žvilgsniu.
 - Ne taip, kaip tau kai pagavau tave mane nužiūrinėjančią,- pradėjau raudonuot, o praktikantai prunkštaut.
 - Nereikia tik tai, tokio kaip tu negalima nužiūrinėt - per daug baisus.
 - Neperbaisus tau,- jis priėjo prie manęs, pakėlė ant rankų ir pradėjo sukt aplink, o aš žvengiau kaip nesveika.
 - Niall, paleisk,- juokiausi.
 - Never!
 - Niall, aš rimtai!
 - Aš irgi!
 - Nu Niall, man bloga,- apsimečiau, kad tuoj nualpsiu. 
 Jis sustojo ir nuleido mane ant žemės. Lėtai atsistojau ir pradėjau svirduliot, o tada pasileidau pro duris. Bėgdama pro daktarą dar girdėjau 'Va ką meilė žmonėm padaro', o aš tik šuktelėjau 'Čia ne meilė!'. Bėgau koridoriumi link lifto. Tolumoje jau buvo matyti liftas. Tikėjausi, kad spėsiu, tačiau durys užsidarė prieš pat nosį. Apsisukau. Niall lėkė link manęs išsišiepęs. Velnias, ką jis sugalvojo? Pasukau į dešinę ir nuskuodžiau laiptinės link. Pradėjau bėgt į viršų. Buvau paguldyta 3 aukšte, o pastatas buvo 11 aukštų. Muahahaha, nepagaus jis manęs. Šiaip ne taip užbėgau į 7 aukštą ir pasileidau lifto link. Dabar užkilsiu į 10 aukštą. Paspaudžiau mygtuką ir laukiau. Lifto durys atsidarė ir ten pamačiau Niall. Apsisukau ir pradėjau bėgti bet kur.
 - Ne! Tu manęs nepagausi,- rėkiau ir žvengiau.
 - Pagausiu!- šuktelėjo ir taip pat juokėsi.
  Ne, aš nesileisiu pagaunama. Pasukau už kampo ir nuskuodžiau tolyn. Velnias. Aklavietė. Atsisukau. Niall išsiviepęs žiūrėjo į mane. Nu taip lengvai nepasiduosiu. Šokau pro pirmas pasitaikiusias duris. Pasukau užraktą, kad jis negalėtų įeitį. Įjungiau šviesą ir apsidairiau. Buvau valytojos kambarėlyje. Nu šaunu... Bet bent nuo Niall būsiu saugi. Įdomu, ką jis norėjo padaryti. Reiks saugotis šito vaiko...
 - Išlįsk, arba pats ištempsiu,- pasigirdo besijuokiančio Niall balsas.
 - Ir kaip gi?
 Pasigirdo krebždėjimas ir spynos spragtrlėjimas. Kaip? Ai nu, čiornaja magija... Niall pravėrė duris. Jo veidą puošė šupsena.
 - Niall, ką ruošiesi daryti?- nepatikliai paklausiau.
 - O ką tikiesi?- išsišiepė 'pedosmile'.
 Stovėjau išmetus 'pokerface'. Jis tik nusijuokė. Pavarčiau akis, o jis čiupo mane už rankos.
 - Kur tu mane tempiesi?- paklausiau, o tas tylėjo.- Niall, pradėsiu klykti.
 Vėl tyla. Ne nu, aš irgi jį dabar ignoruosiu. Jis užsitempėmane į 12 aukštą.
 - Niall, tu rimtai? Tu galvoji, kad man pas psichiatrą reikia apsilankyti?- paklausiau pamačiusi užrašą virš durų. 
 Ne nu, ir vėl tyli. Niall pradėjo temptis mane link kažkokių durų. Pradėjau šikti į kelnes. Ką jis žada daryti? Niall apsidairė ir pravėrė duris. Mes atsidūrėme prie metalinių kopėčių. Apačion tęsėsi laiptų virtinė. Nu nerealu. Jis gal mane pagrobs išsivesdamas pro atsarginį išėjimą?
 - Lipk,- paliepė.
 - Dar čia ko?
 - Nu gi nebijok, nenumesiu aš tavęs.
 - Nelipsiu.
 - Nu yra ir kitų dalykų, kuriuos galima padaryti,- išsišiepė 'pedosmile'.
 - Lipu, lipu.
 Pradėjau lipt komėčiom. Vis nepatikliai dirstelėdavau į Niall apačioj. Užlipau ir priėjau prie krašto. Nuo ligoninės stogo buvo matyti visas Londonas.
 - Tai nuostabu,- tyliai tariau.
Kruptelėjau Pajutusi rankas, apkabinančias mane iš nugaros. 
 - Taip, tai nuostabu,- tyliai sušnibždėjo Niall man į ausį.
 'Bet tu dar nuostabesnis,- pagalvojau'
 Man jis pradėjo patikti. Po to trumpo vakarykščio pokalbio viskas pasikeitė. Jis man tapo mielas vaikinukas, kuris vakar neleido man užmigti. Mąsčiau apie jį visą naktį. Mėginau išsinagrinėti savo jausmus jam. Jaučiu, kad pradedu įsimylėti jį, bet ar jis jaus man tą patį. Sunku pasakyt...

NU KĄ, KOMENTUOJAM. ATSIPRAŠAU UŽ KLAIDAS ;) IR ŠITA KAŽKAIP NUOBODOKA GAVOSI DALIS, BET KITOJ BUS PARTY :D IF YOU KNOW WHAT I MEAN :DDD

Ieva ❤

6 komentarai:

  1. Aww, buvo miela :) bet man atrodo, kad berniukų jausmai netikri... bet tikiuosi mano mąstymai yra neteisingi ;D kaip visada man patiko! laukiu kitos dalies!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Muahahahahaha! Sulauksit dalies tik rytoj :D Bent jau pasistengsiu parašyt ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. NORIU DAR!!!NORIU DAR!!!!!NORIU DAR!!!!ziauriai gera istorija

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nagi kada kita dalis? :)

    AtsakytiPanaikinti