Puslapiai

2013 m. kovo 6 d., trečiadienis

Make me believe in magic ❤ Part 13


* 13 *

7 PM (19:00) *

 Su Agata abidvi tūsinom ir laukėm kitų. Viduje buvo krūva balionų, kaspinų ir šiaip visokio 'š'. Virtuvėje buvo kalnai užkandžių, o stalas buvo nuklotas gėrimais. Virtuvėje jau stovėjo trys tuščios skardinės alaus. Su nerimu laukiau atvykstančios chebrytės. Kažkokia bloga nuojauta. 
 - Gal išleisti baseiną?- iš pievos paklausiau.
 - Kam?
 - Bloga nuojauta...
 - Nemanau, kad jie tave mėgins nuskandinti,- nusijuokė.
 Pasigirdo mašinos padangų cypimas. Tada trinktelėjo mašinų durelės. Pagaliau chebrytė susirinko. Nuėjau prie durų ir jas pravėriau. Visi dar krapštėsi mašinose.
 - Huh. Nenorit paskubėt, nes aš noriu šoookti!- staugiau.
 - Gabrielle, ko gėrei?- paklausė besijuokdamas Zayn.
 - Kažko... Vyyyyy! Man labai labai linksma!- rėkiau ir bėgiojau aplink. Tie tik lūžo. Pf. O kas man, jaunai?
 - Man atrodo visko,- žvengė Louis.
 - Gaaal,- pakilnojau antakius bala žini kam.- O dabar visi vidun, nes ten daug gėrimų!
 Nubėgau vidun ir įjungiau bet kokią muziką. Nors ištuštinau tik dvi skardines alaus - buvo linksma. Visa tokia crazy bėgiojau po namus. Nu ką, it's time for revenge. Muahahahaha! Atsiimsit už viską, ką man iškrėtėt. Pasišalinau išsvetainės, kurioje vyko veiksmas. Nulėkiau į viršų ir išsitraukiau dirbtinio kraujo. Specialiai nusipirkau kelis litrus. Nutipenau į virtuvę ir išsitraukiau didelį peilį. Iš stalčiaus išsitraukiau samtį ir iš po kriauklės - kibirėlį. Užlipau į viršų ir pasiėmiau purškiamus dažus plaukams. Juoda spalva išpurškiau visą savo ševeliūrą. Tada juos sušiaušiau. Pasiėmiau pudros bonkutę. Visa išsidažiau baltai ir dar žalsvos spalvos pridėjau. Maždaug zombį primesiu. Juodais šešėliais apvedžiojau akis. Haha. Stebėsiu jų reakciją kai mane pamatys. Dar žvilgtelėjau į veidrodį ir patenkinta rezultatu nupėdinau į kambarį. Išsitraukiau žibintuvėlį. Į kibirėlį įpyliau truputį dirbtinio kraujo. Nusileidau apačion. Tie, man rodos, dar nepastebėdjo, kad aš dingau. Visus savo įrankius palikau prie lauko durų. Nupėdinau prie durų, vedančių į rūsį. Pravėriau elektros skydinės dureles ir nuspaudžiau svirtį link užrašo 'Off'. Šviesa dingo. Užvėriau dureles ir nutipenau prie laiptų. Net ir man šiurpu pasidarė... Nu ką, ruoškitės...

* Liam pozicija *

Visi šokom, kai staiga dingo šviesa. Mačiau garbanotus plaukus šalia. Huh. Dani čia. Tarpdurį šmėstelėjo šešėlis. Tai pastebėjo visi. Pajaučiau nagus, suleistus į mano odą. Prisitraukiau Dani arčiau, kad taip nebijotų.
 - Mes einam,- tarė Harry ir Louis pašnibždom.- Jūs likit čia.
 - Aš irgi prisidėsiu,- sušnibždėjo Zayn, bet Perrie prisitraukė jį arčiau.
 - Tada eisiu aš,- tarstelėjo Niall.
 Apsižvalgiau. Niekur neįmačiau Gabrielle figūros. Kur ji prapuolė?

* Niall pozicija *

Tyliai sliūkinom į virtuvę. Ten nieko neradom. Nedidelis šviesos šaltinis sklido iš prieškambario. 
 - Eime ten,- parodžiau į duris.
 Po truputį sliūkinom durų link. Blausus šviesos ruoželis sklido iš lauko. Durys buvo pradaros. Vis žvalgiausi aplink. Atrodė, kad kažkas mus sekė. Lyg lydėjo akimis ir laukė kol kažkur papulsim. Nusipurčiau nuo šios minties. Sutraškėjo grindys. Peršikęs atsisukau. Tarpdurį stovėjo visi likę.
 - Blet!- riktelėjau.- Negąsdinkit.
 - Sorry,- atsiprašė Eleanor.- Nenorėjom.
 Visi tyliai sliūkinom link durų. Pravėrėm jas. Lauke žibintas skleidė melsvą šviesą.
 - Aaaaaaa!- suspiegė Perrie, o mes visi pažvelgėm į žemę. Pakėliau akis. Visų veiduose atsispindėjo baimė sumišusi su siaubu...

NU VA, 13 DALIS, BIŠKI KERŠIJA VĖL :DD NA, KOMENTUOJAM ;) TIKIUOSI PATIKO :) BIŠKI TOKIĄ ŠIURPESNĘ MĖGINAU PARAŠYT ;) ATLEISKIT, DABAR REČIAU DALIS GAUSIT, NES VĖL MOKSLAI PRASIDĖJO :( NA, LAUKIU NUOMONIŲ ;)

Ieva ❤

4 komentarai: