Puslapiai

2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

Make me believ in magic ❤ Part 4

'Make me believe in magic ❤'

* 4 *

* PO MAŽDAUG VALANDOS *

 Sėdėjome Agatos kepyklėlėje ir kalbėjomės. Tiksliau kalbėjau aš, o ji klausėsi ir retkarčiais palinksėdavo taip parodydama, kad klausosi. 
 - Na, ir tada aš susipažinau su tavimi. Esi vienintelė norinti su manim bendrauti per visus tuos metus.
 - Klausyk, kai pagalvoji, tai nesąžininga directioner'ių atžvilgiu, - nusijuokė. - Jos padarytų viską, kad tik galėtų jį gyvai pamatyti.
 - Tavo tiesa, - šyptelėjau.
 Plepėjome toliau, kol per radiją nepasigirdo pirmieji dainos akordai.
 - OMG! OMG! OMG! - rėkė Emily. - Čia gi Ed Sheeran Lego House!!!
 - O, patinka Ed Sheeran? - paklausiau, nors atsakymą jau žinojau.
 - Tai ne! Galėčiau nusišaut, jei galėčiau bent sekundei jį pamatyt.
 - Sakyk, paskolint šautuvą?
 Emily pažiūrėjo į mane 'dafuk' žvilgsniu.
 - Apsisuk, - pasakiau.
 - AAAAAAAAAAAAAAAAA! Gabrielle! Ten Ed! Ten Ed Sheeran!
 - Ne, žinok iš akmens amžiaus aš, - nusijuokiau. - Žinau kas jis.
 - OMG! Jis toks nerealus, - fangirl'ino. - Jo dainos nerelios ir bent prasmę turi. AAAAAA!
 Aš pradėjau lūžt, o ji nesupratusu stovėjo ir žiūrėjo į tai, kaip aš raičiausi ant žemės. Tada dar kartą apsisuko norėdama vėl jį pamatyt.
 - AAAAA! - sucypė ji. 
Jis stovėjo už kelių žingsnių nuo jos ir lūžo, aišku, iš jos. Nors ir aš turėjau ne ką prasčiau atrodyti. 
 - Sveikos merginos, - šyptelėjo. - Jūs, kiek matau, žinot kas aš, tai neprisistatinėsiu. Bet gal galėčiau sužinoti savo fanių vardus?
 - Gabrielle, - tarstelėjau ir toliau lūžau iš Emily total fail.
 - E... E... E... E... E... - mikčiojo Em.
 - Ji Emily.
 - Na, aš skubu, tačiau, jei neprieštarausite, norėčiau sužinoti jūsų twitter.
 - Ma... Ma... Ma... Mano... - toliau mėgino kažką pasakyti tamsiaplaukė.
 - Mano Twitter @GabriellexoxoBringston, o jos, - žvilgtelėjau į Emily, - @EmGrimmen.
 - Na, aš jau eisiu, nes vėluoju. Gal dar susitiksim. Beje, Emily, gal vis dėl to nenusišauk, nes gaila būtų tokią gražią fanę prarast, - mirktelėjo.
 Em išsišiepė ir jam išėjus pradėjo fangirl'inti:
 - Tu matei? Ten buvo Ed Sheeran! Ed!!! Tai taip nerealu! Ir jis paklausė mūsų vardų! Ir mūsų TT! Kaip fainai! Ir jis mirktelėjo! Jis man mirktelėjo!!! Vyyyyyy!
 - Nu ką, laimės pilnos kelnės?
 - Taaaaip! Bet man reikia jo autografo. Man žiauriai ji reikia!
 - Mhm. Matau, - nusijuokiau.
 Kaip tik su šiais žodžiais pro mane ėjęs žmogus užkliudė kavos puodelį ir viską išpylė ant grindų. Nuostabu.
 - Ups. Kokia aš nerangi. Tony, padaryk vieną latte, - šuktelėjo mergina. Pala, mergina? - Aš labai atsiprašau, tuoj jums atneš jūsų kavą.
 - Nieko tokio, bet sakykit, kas būsite?
 - Kokia aš nemandagi. Net neprisistačiau, - šyptelėjo rudaakė. - Aš esu Agata - šios kavinukės savininkė.
 - Malonu. Aš Gabrielle.
 - O aš Emily. Sakyk, kaip tu, būdama tokio amžiaus, sugebėjei tiek pasiekti?
 - Na, aš visada svajojau atidaryti kepyklėlę ir nuo mažens planuodavau kiekvieną smulkmeną. Taip prieš kelis metus įkalbėjau tėtį atidaryti mūsų abiejų kepyklą, bet jis nusprendė ją palikti man. Tai va, taip ir išėjo, kad dabar turiu savo versliuką.
 - Jei labai neskubi - prisėsk, - pasiūlė Emily. - Susipažinsim.

* PO 2 H *

Sėdėjom Agatos kepyklėlėj ir, taip tariant, pažindininomės. Negaliu patikėt, kad čia praleidau tris valandas.
 - Gerai merginos, aš jau turiu lėkt, - tarstelėjau. - Mano numerį turit. Parašykit, jei ką.
 Atsisveikinusi su visom išskubėjau namo. Ėjau pėsčiomis, nes nenorėjau laukt autobuso. Po 20 min jau buvau prie namų. Svetainėje degė šviesa, o virtuvėjematėsi mamos siluetas. Išsitraukiau raktus ir atrakinau duris. Tyliai nusiaviau batus ir nusivilkau gelsvą paltuką. Nusliūkinau į svetainę ir atsisėdau ant sofos šalia Ben. Jis žiūrėjo kažkokius animacinius filmukus per televiziją.
 - O, brangioji, jau grįžai, - išgirdau mamą sakant. - Ar smagiai praleidai laiką?
 - Nieko. Sekėsi puikiai. Susipažinau su dviem merginom - Emily ir Agata. Jos labai draugiškos.
 - Kaip šaunu. Kelintokės jos?
 - Emily vienuoliktokė - kaip ir aš , o Agata antrakursė. Ji studijuoja chemiją ir kartą per savaitę lanko kulinarijos kursus. Tarp kitko, ji Agatos kepyklėlės savininkė.
 - Na, šaunu, kad susiradai naujų draugių, o dabar visi prie stalo.
 - Mam! Dabar rodo kempiniuką plačiakelnį! - įsiterpė Ben. - Aš noriu pabaigt žiūrėt.
 - Ne, Ben, einam valgyt. Vakarienė jau paruošta.
 - Bet maaam!
 - Ne ir viskas. Neatsikalbinėk.
* VAKARIENIAUJANT *

- Gabrielle?
 - Taip, mama.
 - Mes su tėčiu kalbėjome dėl darbo. Daugelis tavo amžiaus paauglių jau turi susiradę darbą. Galbūt ir tau reikėtų? Tarp kitko, mieloji, ką tu žadi studijuoti.
 - Nežinau, mama, aš galvojau apie aktorystę. Labiau norėčiau būti prodiusere, bet aš neesu įsitikinus.
 - Mieloji, bet ar tu supranti, kad tavo ateitis nebus užtikrinta?
 - Taip, mam. Tiesiog man tai labiausiai prie širdies.
 - Brangioji, - įsiterpė tėtis, - turiu pažįstamą. Jis galbūt rastų tau kokio darbo jo studijoje. Kiek žinau, ką tik Jessy J ten filmavo savo klipą. Ar norėtum pamėginti?
 - Nebloga mintis.
 - Gerai, aš jam paskambinsiu. Kiek žinau, jie kaip tik filmuos klipą kažkokiai atlikėjai.
 Toliau valgėme tylėdami. Tiksliau jie valgė, o aš išrinkinėjau salotas iš savo lėkštės. Taip, aš vegetarė. Nieko nepadarysi. Baigusi valgyti užlipau į viršų ir įsijungiau savo laptopą. Įsijungiau FB. Du nauji kvietimai draugauti. Emily Grimmen ir Agata Lingren.  Priėmiau jas į draugus. Įsijungiau Youtube ir pasileidau Ed Sheeran dainas. Patiko man jisai, bet nebuvau dėl jo išprotėjus taip, kaip Em. Išjungusi FB prisijungiau prie Twitter. Žiūrėjau naujienas ir akys užkliuvo už follower'ių skaičiaus. Kaip aš galėjau pasiekti 10 K follower'ių skaičių, jei ryte jų buvo vos  1 K? Paspaudžiau ant laukelio Connect. Buvo prirašyta visko, nuo 'Kodėl jis pa'follow'ino ją, o ne mane?' 'Kalė. Kaip jis galėjo follow'inti ją?' iki 'Gabrielle, tu labai graži' 'Ar galėtum Ed paprašyti pa'follow'inti mane?'. Pala, Ed? Negi jis rimtai mane dabar follow'ina? Paspaudžiau ant jo TT puslapio. Šalia švietė užrašas 'Follows you'. OMG! Jis mane seka! Pala, ką? Jo paskutinis tweet'as buvo toks: '@EmGrimmen and @GabriellexoxoBringston, I'm glad to have such fans like you all around the world'. OMG! Reikia paskambinti Emily. Susiradau jos numerį ir spustelėjau žalią icon'ą. Po keletos sekundžių ji pakėlė ragelį.
 - Alio?
 - Labas Em, atsidaryk TT.
 - O kas ten?
 - Tik atsidaryk. Ir dar būtų gerai, jei atsisėstum. Beje, patrauk telefoną nuo ausies - nenoriu, kad mano ausų būgneliai sprogtų.
 - Am... Gerai, - tarstelėjo Emily nieko nesupratusu. Pasigirdo klavišų spragsėjimas. - OMG! Gabrielle! Aš turiu 11 K sekėjų! Bet kaip?
 - Pažiūrėk į tweet'us prieš 2 H.
 Po kelių minučių pasigirdo spiegimas. Argh! Ji neatitraukė telefono nuo ausies.
 - Tu matei? Gabrielle! Ar tu matei jo tweet?
 - Tai ne. Įdomu, dėl ko aš dabar tau skambinu?
 - Nu bet vis tiek! Ed mus seka ir dar tas tweet!
 Kaip tik su šiais žodžiais pasigirdo beldimas į duris.
 - Gerai, Em, turiu bėgt, nes kažkam manęs reikia. Susirašysim.
 - Ok, bye bye.
 - Mhm. Čiau, braške, - atsisveikinau ir padėjau ragelį. - Taip?
 Prasivėrė duris ir tėtis įkišo galvą į mano kambarį:
 - Gabrielle, mano draugas sutiko tave priimti. Kaip tik rytoj tau pirma die na darbe ir paprašė, kad ateitum ryte 10 H. Neeisi į mokyklą. Beje, tau ten pasakys ką daryt. Padėsi filmuoti Cher Lloyd klipą.
 - Gerai. Koks adresas?
 - Aš nuvešiu. Nes žinau kur ta vieta. Nes ten tik vienam klipui išsinuomojo patalpas.
 - Gerai. Ką man apsirengti?
 - Kažką patogaus. Na, labanakt. Mes jau einam miegot. Neužsibūk ilgai.
 - Ok. Labanakt, tėti.

KOMENTUOJAM! ŠIĄ SAVAITĘ NEBUS PAVEIKSLIUKŲ, NES ESU IŠVYKUS. BEJE, NEPYKIT UŽ KLAIDAS. IR NEŽINAU, TIKIUOSI ŠIFTAS NESISKIRS ;)

Ieva ❤

3 komentarai:

  1. Nereliu!!ziauriai idomu!!sorry,kad veluoja komentarai :) ziurim kaip tesis istorija

    AtsakytiPanaikinti
  2. nereliu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!myliu ta daininka!!viskas nerelu!!!!!!!!sorry,kad veluoja komentarai

    AtsakytiPanaikinti
  3. nereliu!!!!!!!!!!!sorry kad veluoja komentarai

    AtsakytiPanaikinti