Puslapiai

2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

Nuotykiai Italijoje

Sveikučiai,

Turiu naujienų. Spėju jau iš antraštės supratot, kad aš Italijoje. Atvažiavom čia paslidinėt. Apsistojome miestelyje Madonna di Campiglio ar kažkas panašiai. Nerealus pavadinimas. Šiandien snigo ir keltuvai neveikė. Nu žodžiu, pasivaikščiojom miestelyje, galbūt šįvakar išmėginsim sniego kartingus. Bet rašau čia nevisai dėl to. Tiek daug įvykių. Pirma, tai išmaudė mane sniege mano TĖTIS! Žiauru :D Mes taip draugiškai pešėmės ir ėjo policija, tai aš apsiraminau, o tėtis, pasinaudojęs proga, mane į pusnį įstūmė. Čia dar ne viskas. Nebuvau užsisegus kišenės, tai mano išmanusis iStone iškrito... Ir jis dar vis veikia, kaip bebūtų gaila... Na, tėtis išmaudė mane sniege, tada pasimėtėm sniego gniūžtėm. Pažvengė iš mūsų... Eina italai kažkokie ir lūžta... Pasilenkiau paimti sniego prie pusnies. Spėkit kas pusny atsidūrė?! Ogi Ieva. O kas už jos?! Ogi tėtis Ievos XDDDD Na, mes ėjom link parduotuvės su menka viltim, kad ji dirbs, nes kaip tik tuo metu italams siesta kažkokia. Nu ir prie pat parduotuvės aš tėčiui už apykaklės prigrūdau sniego. Tai jis į mane killer look pažiūrėjo ir pasakė, kad man kapai dabar :D Na, aš pradėjau bėgt link viešbučio, o jis už kokių 15 metrų nuo manęs ėjo. Ir taip pro pat mano ausį praskriejo gniūžtė. Aš atsisukau ir galvojau, kad jis arčiau bus, bet jis už tų pačių 15 metrų stovėjo. Nusprendžiau savo gniūžtės nemest, nes nepataiyčiau - per toli jis man. Nu būtų toks total fail :D Tai va, grįžom į kambarį ir aš nusirengiau visus drabužius ir su maikute ir šortukais likau. Prieina tėtis, ir nežinau iš kur, bet spėju iš balkono, ir meta į mane sniegą. Nedaug, bet vistiek :DDDDD Brrrr. Nu, o dabar antras įvykis. Kaip jau sakiau, maždaug prieš 2 valandas, buvau baseine. Jis vidutinio dydžio toks. Viena aš ten buvau, bet atėjo kažkokie pedofilai italai maždaug 30 metų ir stalkint mane pradėjo (srry už žargonus, bet man šiandien tokia diena :DDD ). Nu linksmai taip. Tai va, šiandien tiek, nes veja mane valgyt :D Beje, atsiprašau už klaidas, bet per telefoną rašau :)

Ieva ❤

1 komentaras: